Kan ik de status van mijn bestelling controleren?
Ja u kunt de status van uw bestelling controleren, dit kunt u een eerste instantie doen in het inlogscherm op onze website. Zodra u heeft afgerekend en wij de verzending gereed hebben krijgt u een code waarmee u op de site van postnl waarmee wij het pakket versturen bekijken wanneer uw bestelling precies thuis komt.
Moet ik een account aanmaken voordat ik een bestelling plaats?
Wij adviseren u om dit wel te doen. Maar u hoeft dit niet per se te doen, het is ook mogelijk om zonder account een bestelling te plaatsen.
Hoe weet ik of een artikel op voorraad is?
Zodra een artikel niet meer op voorraad is verschijnt er in het scherm waarin u de bestelling plaatst een melding waar word aangegeven dat het artikel niet meer in voorraad is en dat u langer op uw bestelling moet wachten.
Kan ik extra artikelen toevoegen aan een reeds geplaatste order?
Dit is enkel mogelijk als u een bestelling heeft geplaatst met een Vedette Account.
Waar kan ik een kortingscode of cadeaubon van Vedette invoeren?
De Vedette giftcard is momenteel nog niet beschikbaar en zullen wij zo snel mogelijk toevoegen aan onze collectie. De kortingscode kunt u invullen bij uw bestelscherm.
Kan ik een shirt met gepersonaliseerde afdruk kopen?
Dit is helaas niet mogelijk.
Als ik een artikel in mijn winkelwagentje stop betekent dit dan dat ik dit artikel gereserveerd heb?
Nee zodra u afgerekend heeft is uw artikel pas gereserveerd.
Ik heb een bestelling succesvol geplaats maar ik heb nog geen bevestiging per email ontvangen. Wat moet ik doen?
Neem dan contact op met onze klantenservice via Klantenservice@vedette-amsterdam.nl wij zullen uw vraag dan zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.
Delivery
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Dit kan via postNL
Krijg ik een volledige restitutie als ik een bestelling retourneer?
Ja de kosten voor retourneren komen op rekening van vedette amsterdam.
Wat zijn de algemene voorwaarden voor speciale aanbiedingen?
U vind onze algemene voorwaarden via een link onderaan deze pagina.
Moet ik verzendkosten betalen voor mijn retourzending?
Nee deze kosten komen voor rekening van Vedette Amsterdam.
Retourzendingen
Kan ik een postbus of vrachtexpeditie gebruiken?
Nee dit is helaas niet mogelijk.
Is mijn pakket verzekerd?
Ja het pakket is verzekerd via de verzenddiensten van postNL
Kan mijn pakket ook op een ander adres als mijn woonadres worden bezorgd?
Dat kan, vul bij het invullen van het bezorgadres het adres in waar u het pakket bezorgd wilt hebben.