Invloedrijk, charismatisch, en exclusieve ervaringen omschrijven de T-shirts en marketing van Vedette Amsterdam. Vedette staat voor een beroemdheid of een persoon in de maatschappij of cultuur die algemeen herkend wordt. Deze definitie en levensstijl gaan wij inzetten voor de marketing van de shirts. De doelgroep koopt geen shirt, maar een levensstijl. Een imago dat een indruk achterlaat. De stoffen zijn luxe, duur en milieu vriendelijk, waardoor de shirts prachtig om het lichaam vallen. De stof bestaat voor 96% uit katoen en 4% elastaan. De stof is rekbaar en behoud na meerdere malen wassen de originele kleur. Om de kwaliteit van de shirts in de toekomst te waarborgen wordt er voortdurend naar nieuw materiaal en nieuwe technieken gekeken.
De kleur en vormgeving is voor elke lijn en type shirt anders, waardoor we snel kunnen inspelen op trends. Daarbij zien wij het als uitdaging de stoffen en materialen succesvol te combineren, zodat de producten vallen binnen de visie van Vedette Amsterdam op kwaliteit en uitstraling. De eerste lijn heeft een basic uitstraling, met een luxe afwerking doormiddel van een combinatie van pastel stoffen en geborduurde logo’s. De T-shirts worden gedragen naar verschillende gelegenheden, overdag en s’avonds. De kindershirts zorgen ervoor dat vader en kind als fashion twins de straat op gaan. Hiermee creëert Vedette Amsterdam een rage. De kindershirts worden zowel los als in een combi-pack verkocht.